Detail pozice

Bavila by tě práce v oblasti ekonomiky, ale nemáš potřebné zkušenosti? Chtěl/a bys poznat účetnictví pohledem velké firmy? Hledáš práci, kde nasbíráš zkušenosti a rozvineš své ekonomické schopnosti? Pak neváhej a přidej se k našemu týmu jako administrativní pracovník/nice. Na začátku nám pomůžeš s nutnou administrativou na oddělení a v budoucnu se můžeš stát účetní/m!

Administrativní pracovník/ce účetního oddělení

Co Vás na této pozici čeká?

  • zpracování plateb přes terminál vybraných společností ve skupině
  • zpracování majetkových a režijních faktur
  • zpracování pojistných události
  • spolupráce při zpracování inventur skladů

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou (nejlépe ekonomického směru)
  • znalost práce s PC (zejména MS Office)
  • preciznost a spolehlivost

Na co se můžete těšit?

  • Stabilní zaměstnání u prosperující firmy.
  • Příležitost k seberealizaci a získání nových zkušeností.
  • Práci v příjemném a přátelském kolektivu.
  • Pestrý systém firemních benefitů (Cafetérie, Multisport karta, jazykové a vzdělávací kurzy, slevy na firemní produkty… )
  • Pro věrné zaměstnance nabízíme dny volna navíc.
  • Flexibilní pracovní doba a pracoviště přímo v centru Brna.

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

náměstí Svobody 86/17, 602 00  Brno-Brno-město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Firemní akce, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, bonusy/prémie, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby, občerstvení na pracovišti, stravenky/příspěvek na stravování

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

 

Kontakt

Petra Peňázová
Telefon: +420 539 000 801

Podívejte se, jak to u nás vypadá