Detail pozice

„Chceme být předním poskytovatelem přepravních a cestovních služeb ve střední Evropě, který určuje trendy a standardy, boří předsudky a je inspirací pro všechny." Do našeho HR týmu hledáme posilu, která nám pomůže udržovat standardy, bořit předsudky a bude inspirací nejen pro kolegy v týmu HR, ale napříč společností. Jsi to Ty?

Personalista/-tka Moravskoslezský kraj

Jak bude vypadat tvoje pracovní náplň?

- denní HR podpora zaměstnanců - pracovněprávní dotazy, administrativní podpora, vystavování potřebných dokumentů
- HR podpora vedení
- HR administrativa - smlouvy, dodatky, ukončení, správa mateřských a rodičovských dovolených, spolupráce s úřadem práce a úzká spolupráce se mzdovým oddělením
- zdravotní péče - lékařské prohlídky, komunikace se zdravotnickými institucemi, rezervace/objednání termínů pro zaměstnance
- nábory palubního personálu (stewardi pro vlakové linky), ale i vyšší pozice
- služební cesty v rámci výběrových řízení po ČR a občasné služební cesty i do Ústí nad Labem
- pravidelná účast na centrále společnosti v Brně
- reporting

Popis:
- Budeš psát/vystavovat inzerci, vybírat vhodné uchazeče a zvát je na výběrová řízení
- Práce s programem Teamio
- Budeš pracovat v programu HELIOS
- Komunikovat s managery ohledně pracovních pozic a jejich požadavků
- Náborem Tvoje práce nekončí. Pro nové kolegy připravíš i nástupní balíček všech dokumentů a provedeš je prvním dnem ve společnosti.
- Postupně také budeš řešit každodenní všední i nevšední maličkosti, které lidské zdroje přináší.

Co ti můžeme nabídnout?

- Prostor k neustálému vzdělávání v oblasti HR, kde budeš spolupracovat se zkušenými personalisty
- Osvojení si moderních náborových nástrojů a postupů
- Nástup ihned
- Skvělý kolektiv s přátelskou atmosférou.
- Možnost kariérního růstu.
- Dobré finanční ohodnocení
- Benefity
- 5 týdnů dovolené

Jaký bys měl/a být?

Protože základem této pozice je KOMUNIKACE- ať s uchazeči, manažery či kolegy, očekáváme u Tebe výborné komunikační dovednosti. Potřebujeme, aby na Tebe bylo spolehnutí. Pečlivost a cit pro detail jsou vlastnosti, které také oceníme.

Chceme k sobě do týmu aktivního spoluhráče, který se bude umět správně ptát a bude ta správná spojka mezi jednotlivými odděleními i mezi jednotlivými kolegy.

Nebát se výzev a neleknout se mluvit i cizím jazykem (při testech se ti to bude hodit).
Výpočetní technika a MS Office ti nejsou cizí.
Znalost programu HELIOS je obrovské plus.

Spolehlivost a asertivita je tvé druhé jméno a nebát se požádat o radu či pomoc, pokud si nevím rady.

Podělit se s novými nápady a dotáhnout vše do samotného konce.

Požadavky na tebe

- praxe v oblasti personalistiky min. 1 rok PODMÍNKOU
- znalost programu Helios velkou výhodou nikoli podmínkou
- znalost MS Office zejména Excel
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, příp. znalost jiného cizího jazyka
- služební cesty nejsou překážkou
- komunikace a asertivita
- schopnost zvládat stresové situace
- běžné administrativní kroky

Pokud máš zájem o tuto pozici a chtěl/a bys zjistit, jak to na HR chodí, v tom případě už se těšíme na tvůj životopis, který nám zašli pomocí tlačítka odpovědět ve spodní části této stránky pod informacemi o pozici.

Informace o pozici

Informace o pozici

Místo pracoviště

Havířov

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Mzda

22000-24000 Kč/měsíc

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá), Polština (základní), Němčina (základní)

Kontakt

Veronika Svobodová
Telefon: +420 539 000 804

Podívejte se, jak to u nás vypadá