Koordinátor plánování směn

Máte rádi svět vlaků a železnic, chtěli byste se stát nedílnou součástí vlakového světa RegioJet? Jste rozený organizátor a rádi ostatním lidem plánujete život? Pak hledáme právě Vás!

Rozumíte si s tabulkami a čísly? Nevadí vám komunikace s lidmi?

Pokud vám je blízký time-management, organizace a plánování, pak jste ideální parťák do našeho týmu!

Hledáme zodpovědného, samostatného a pečlivého člověka, který bude plánovat směny palubnímu personálu ve vlacích. Nebudeme vám lhát – nudit se rozhodně nebudete. Budete pravidelně v kontaktu s našimi stevardy ať už telefonicky či emailem.

Občas bude potřeba vyřešit neočekávanou situaci, a proto očekáváme klidného a komunikačně i organizačně schopného člověka.

Co od Vás očekáváme?

• Umíte zorganizovat čas nejen sobě, ale i druhým.
• Rozumíte si s Excelem, Google tabulkami a čísly.
• Dokážete komunikovat s lidmi v klidu a s empatií.
• Úspěšně nacházíte řešení i neřešitelných situací.
• Nástup možný ihned.

Co nabízíme?

• Zajímavou práci u jednoho z největších dopravců v ČR.
• Pracoviště přímo v centru Brna, v historickém domě Domu pánů z Lipé.
• Možnost kariérního růstu napříč celým holdingem společnosti Regiojet.
• Pracovní dobu 9-18.hod. nerovnoměrně rozloženou PO-NE.
• Multisport karta a cafeterie pro vaše sportovní a volnočasové aktivity.
• Slevy na firemní produkty – jízdenky,letenky, jazykové pobyty, ale i dovolenou.

Zaujala vás tato pozice? V tom případě už se těšíme na váš životopis, který nám zašlete pomocí tlačítka odpovědět ve spodní části této stránky pod informacemi o pozici.

Co vám můžeme nabídnout

Místo pracoviště

náměstí Svobody 86/17, 602 00  Brno-Brno-město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, kafetérie, občerstvení na pracovišti, individuální rozvržení pracovní doby, možnost si napracovat hodiny

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

STUDENT AGENCY k.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontaktujte nás

STUDENT AGENCY k.s.
Vendula Pilichová
Telefon: +420 722 458 787

Jak u nás probíhá výběrové řízení

1.

Našli jste v naší nabídce práci, která vás zaujala? Pošlete nám svůj životopis!

2.

Pokud splňujete požadavky na vámi vybranou pozici, do dvou týdnů vás kontaktuje náš personalista s pozvánkou na pohovor.

3.

Přijďte si s námi popovídat. Navzájem si o sobě něco řekneme, pobavíme se o vašich zkušenostech a motivaci s námi spolupracovat. Připravte si na nás otázky, které vás zajímají.

4.

U některých pozic se potkáme i vícekrát. Čekají vás pak například případové studie, modelové situace a odborné, či psychologické testy.

5.

Jsme v cílové rovince. Pečlivě zhodnotíme všechny části výběrového řízení a do dvou týdnů se vám ozveme s výsledkem. Pokud jsme si navzájem padli do oka, rádi se s vámi domluvíme na podrobnostech vašeho nástupu.

Gratulujeme, stáváte se součástí našeho týmu!
Nastavení cookies